@anniehenningsson

söndag 13 januari 2013

För första gången på lääänge va jag pigg som bara den 
när jag kom hem från jobbet..
 Kvällen började perfekt inför morgondagen...
Tog fram alla träningskläderna som infunnit sig skrämmande 
långt in i gaderoben de senaste månaderna..
Imorgon 9.30 skulle det ÄNTLIGEN bli av..
.....................
Telefonen ringer & i andra änden hörs..
-Tyvärr har den PT du bokat upp med imorgon fått maginfluensa
och kan tyvärr inte ta emot dig denna vecka... VAAAAAA???

Kände där & då att jag har två val
1: Lägga mig på golvet och bryta ihop & skita i alltihop
2: Ge mig F.. på att detta ska jag fixa på egen hand!

Jag valde NUMMER 2!!!!

Så resten av kvällen har jag satt ihop min egen 
-LIVET DÈ LUXE-

Ett tränings schema som jag vet kommer passa mig perfekt!
Så Styrka/Yoga/Pilates & Löpning på mitt löpband.

 De kommer bli kalas dethäringa!!!






Dagens middag:
Het sparissoppa a´la  man in the house.
med en skiva flakes..
mumma
receptet kommer senare..


Nu blir det pilates!!

/Love