@anniehenningsson

onsdag 30 januari 2013

Just NU, inte för 10 minuter sedan utan just NU....
Mår jag prima!!!
NU när jag sitter här å sipprar på min mumsiga 
protein drink:

1dl Hallon
1msk Protein pulver (caffe latte smak)
2dl mandel mjölk
mumma det!!

Jag kan inte direkt säga att jag älskar att träna men det kommer 
mer & mer måste jag ändå medge, 
sen är det klart att jag skulle ju inte tacka nej till att sitta 
under en varm filt Å kolla bra film istället..
MEN 
NoNo nu är läget såhärr, bara att gilla...


Så ikväll blev det 30minuter intervalls träning med 8/12 % lutning
1 min SNABBT & 2min RÅ SPRINGA..
ap jobbigt må jag säga helt snurrig efter..
följt av styrka på armar/mage/rygg.

Japp, det va min kväll det.. 
Nu ska jag häva i mig lite mera vatten, sen blir det puzza kudden lite..

just det..... fått in instagram här nu oXå..
där kan ni hitta mig på
my_loving_life

/Love