@anniehenningsson

måndag 25 februari 2013

Lördag kvällen blev mysigt -sova-över-party-
Så vi gjorde plank-stek... vilket var väääldigt poppis!!!
Tätt följt av soff mys med massa olika frukter som kunde doppas i olika choklader

tyvärr var det strykande åtgång på detta så kamera mannen hann inte fram i tid..












Som ni vet är söndagen MIN fiXar dag....
Då medans mina övriga familje medlemmar slöar framför diverse TV apparater 
är jag som MEST kreativ... konstigt...
Så även denna söndagen...
Det blev HEL-skrubbning av kaklet på lilla toan...
byte av fejk kaklet..
sååån bra uppfinning!!!
Om man som jag är lite allergisk av blommor på väggarna men inte har planer på att just NU göra om lilla toan så funkar det hur bra som helst!!!
Finns att köpa på www.nordsjoidedesign.se/





 Sen fiXade jag färdigt på stora toan nere..
ÄNTLIGEN är det färdigt....
ganska iallafall
Fattas några detaljer...men i stort sett...







Här ska det stå en busk lavendel senare, men de har inte
 kommit till butiken ännu så det fick bli lite körsbärs kvistar så länge
 Att denna lampa ska vara såååå svår att få till på bild....








Idag är det måndag & det betyder plugg-dag i min vardag!
Sen blir det mys-häng med gulligaste Emma..
BIO mys till & med!!!


Började måndagen med en kick av
Hallon, Mandelmjölk, Spenat, ingefära & protein
MUMS!!!

Nu speeeeeda upp lite granna & få fart på hjärncellerna!!


TAKE CARE!!!
/Love