@anniehenningsson

onsdag 6 mars 2013





Jag bara älskar dessa små vitsiga ord!!!!
De återspeglar så mycket av mig själv!!!
Små små ord som jag strävar att leva efter!!

FiXade ju iordning här hemma lite igår, 
det kommer liiite bilder här...

Brick bord från houseofhedda, dock slängde jag 
undan underredet och behöll brickan
Härliga små hjärtan från sia
med ljus från yankeecandle
-doften coconut & mandarin-
doftar ljuvligt!!!




Bilen fick hamna i uppe hallen,
Den lilla killen i huset tyckte det va lite konstigt att bilen skulle stå på 
"på bänken" men jag sa att -nu är det nya tider nu står bilarna på bänkarna
å då skrattade han högt!!! härligt!!



I morgon blir det ut på tripp...
Kände att jag behövde lite miljö ombyte så
Jag tar med mig barnen & håller tummarna att även min
 underbara vän kan följa med oss!!

Så DS:arna, Ipaden, är på laddnig bil-TV på plats
Träningskläder inför morgon passet framme
Morgondagens outfit på plats
Allt är under kontroll... så här långt!!




Helgens packning!!!
BARA mys kläder nerpackat....
HÄRLIGT HÄRLIGT!!!

Ta hand om dig!!!
/Love