@anniehenningsson

tisdag 19 mars 2013


Igår vad det plugg, träning (långträning helkropp) &
kulturskolan som stod på agendan.

kulturskolan fick barnen testa massa olika instrument.
bla. trumpet, trummor, fiol, flöjt, piano (till min kärlek <3 ), gitarr m.m.m.m.m.m
ja massa massa olika!!
barnen tyckte såklart det va jätte roligt.
och jag hoppas ju att barnen i framtiden väljer piano.
just närmast ser det ut som gitarr för E.
Tyvärr är ju L liiite för liten ännu och han ( & jag måste jag erkänna)
 inte så hemskt förtjusta i flöjt. (som man får köra på i hans ålder)
(självklart får de spela det om de vill, MEN då får de öva nere i källaren hihi)






Idag har det oxå varit plugg så huvudet nästan spricker...
(har ju tenta på fredag)
&
fruktansvärt ont i kroppen efter helkropps passet igår..
(tror banne mej röven hamnat på axlarnas läge)
MEN
jag ger mig INTE
så idag fick det bli en timma 
Axlar/Biceps/Triceps/Mage

skönt nu efteråt!!



I MIN värld finns INGA undantag!!
på med HÖG musik & 
BITA IHOP & GILLA LÄGET!!!

Haha lilla E sa imorse
- mamma, varför har du alltid träningskläder på dig nu för tiden när du är hemma???

hahaha ja hon har en poäng där...
jag inbillar mig att om jag har träningskläder på mig den tid jag
 är hemma ...så kan jag inte skylla på att jag måste byta om
& för mig funkar det iallafall..
Nu väntar duschen & sen iväg mot jobbet!!!


"Le mot din själ, så ler din själ tillbaka"

/Love