@anniehenningsson

torsdag 14 mars 2013



Till er som tror jag åkt på nå´n knäpp..
eller livs kris
Nej,nej,nej
MEN
Jag har gett MIG SJÄLV ultimatum..
Det blir ingen ny bikini till sommaren med denna kropp!!!!

Min kropp funkar inte att ligga 
på sofflocket & käka gottigheter
 jag kunde tugga i mig en eller två 200g marabou choklad UTAN PROBLEM
till slut kände jag
NÄÄÄÄ nu är det bra, detta är ju inte normalt!!

NU
Är jag en annan människa inuti
för första gången på lääänge
känner jag mig pigg, vaknar innan klockan
 ringer kl 06.00 varje dag!!!



 Mitt upplägg är enkelt
antingen 30 min kondition & 30 tung styrka /dag
eller
1 timma konditon

och sen har jag vissa dagar jag känner mig mer peppad
då kör jag dubbelt..
1 timma morgon & 1 timma kväll.

självklart tar jag "ledigt" de dagar jag känner så
men MAX MAX två dagar i rad...

Måtten har ju minskat, så lite rätt måste jag ju göra:
1 månad aktiv tid
midja -5cm
buk -5cm
Rumpa -4cm
vikt -4kg


FRAMFÖR ALLT...
jag känner mig gladare & piggare
och det är viktigare än alla minus kilon för mig!!!
jag vill kunna unna mig gottigheter UTAN att hela tiden känna skuld/äcklad av vad jag ätit
rör man på sig lite grann känns det ju bättre att unna sig.
Jag vill kunna se mig själv på kort UTAN att mitt hjärta brister inuti.
Jag ÄLSKAR livet & vill kunna leva tills jag är 90+.


" Det här kommer bli en bra dag!!!! "

Ta hand om dig!!!
/Love