@anniehenningsson

torsdag 4 april 2013

Dagen började med att jag följde J till jobbet tog därefter en runda runt munksjön
och en sväng inom Hudoteket & körde powerplate

Totalt 9km & 40min styrka...NÖJD!!!
MEN
Har haft ont i magen inför idag..
(PT:J --delmål invägning)
Men så fort hon ringde & sa att hon ville ha 
"data möte" lugnade jag mig...
Hon har sååån karisma!!!
Helt underbar människa!!!!!


















J: hur har det gått??
Jag: ehh ingen sensation på vågen..
J: har du mätt dig??
jag: Nej..
J: då gör vi det nu...

så alla mått & hon skulle räkna 
magknip säger jag bara...

Jaha du...du har inte kommit upp i DITT delmål 

( måste poängtera att det är MINA MÅL vi strävar efter J bara är mitt bollplank i ett projekt så det är inte så att jag MÅSTE gå ner visst mått, utan det är upp till mig hur 
bra jag vill må!!!!)

MEN
på 5 veckor har du minskat 22 cm...
6cm midja & 5cm buk resten övriga kroppen..


Tyvärr då vi inte bor i samma stad kan jag inte göra en helbalans räkning
(där man ser exakt hur kroppen ligger till så vi kör generellt)
Jag är helt klart nöjd MEN detta betyder att om jag ska klara MITT mål
måste jag lägga i en ännu högre växel...
puhhhh säger jag bara...
det räcker visst inte att gå upp 6 på morgonen... det krävs MER!!!
Tur jag har henne så nu har jag fått ännu mera PUSCH, tips och ideér
som jag tror passar mig...

LETS GO!!!!!

/Love