@anniehenningsson

måndag 1 april 2013


WHAT A DAY.......

Bilfärden hem gick kanon för mig idag!!
Har hittat min ( & sambons tror jag då han slipper höra mitt tjatande HELA tiden i bilen)
grej -att läsa bok.. wieee

Väl hemma hände det massor...
hann inte mer än hem förrän L skulle iväg & leka.
Då tänkte jag & E passa på att köra en shopping historia på A6...

tja de första TVÅ butikerna gick bra för då hade jag kontanter
men med ett STORT berg med grejer inne på HM´s kassa
visade mitt kort...
"LOKALT NEKAD"- EHHH VAAAA?
efter 4 försök fattade jag & kassörskan inte ett smack,
iväg till bankomaten som visade samma text.
då slog det mej.
FAAAN det är 1:a april 
och mitt sista datum på kortet 03/13
så svansen mellan benen återvänder vi till HM
och ber att få lägga undan grejerna så kommer jag imorgon
med kortet som FUNGERAR!!!


Efter det fick vi ju åka hem å hämta rackans kortet för vi skulle ju stor handla oxå
----det går bra nu----

hämta L hos kompisen, handla & hem laga mat..

Slängde ihop världens godaste grej..

En röra på:

2 avocado
2dl 1% kvarg
1/2 pressad citron 

lägg på Finncrisp
& njut säger jag bara!!!

Jag & E ÄLSKADE det!!!!!
Mannen i huset testade aldrig & L
är ju inte så förtjust i "kladdiga saker" 
så han körde finncrisp med ris (?!) på...


Nu är jag helt slut!!!
och med tanke på att det är upp tidigt å jobba imorgon
så har jag lovat mig själv att gå å ta en THÈ & lägga mig i sängen och läsa 
MAX 45min sen sussa kudden!


Ta hand om dig, du är värdefull!!!

/Love