@anniehenningsson

torsdag 21 november 2013

Funderingar funderingar


Blir lycklig när jag ser mina gröna små linjer som visar att arbeterna blir färre!! 

 
Nöjd med skoldagen, ett prov som kändes helg ok och tre inlämnade uppgifter. 
Japp helt ok i hjärtat Wieee 


Mindre ok känns det i hjärtat när träningen blir lidande. Känner direkt att det börjar värka här och där i kroppen.
Men jag hittar varken ork tid eller inspiration just nu när allt är uppochner.

Men jag känner att något måste jag göra!! Vågen står dock still så jag måste ju ändå äta ok. Känns lite oroväckande dock med min & J's interna tävling... Håll tummarna på att jag vinner ;)) Jaja vi får se.. Tar en dag i taget. 
Nu är det bed time så kropp & knopp orkar med skola & fredagsmys med 20 barn imorgon (Emilia ska ha fredagsmys med sina tjejkompisar -roligtmenfulltupp) 

Nattinatti //Love