@anniehenningsson

onsdag 8 januari 2014

Dag TRE utan socker, snabba kolhydrater och onyttigt å jag känner mig bra. STARK!! Har faktiskt inte ens tänkt på det- skönt!! (Började ju innan nyår först men det var ju som gjort för att misslyckas!! Men nu kör jag på allvar!!) 

Idag hade jag sån härlig energi.. Först skola hela dagen, sen storhandlade jag och när jag kom hem gjorde jag TRE olika maträtter som jag ska ha som matlådor till skolan. 

Torsk med örtagård kryddor :


Kyckling bröstfile i jordnötssås (osockrad så klart) barnens favorit :


HET nötfärssoppa: det blev myyycket hetta i den ;) 


Skönt att ha en del. Är sååå himla trött på Ica maxis sallads bar!! Jag är så himla sugen på varm mat gjord från grunden och inga konstigheter!!! 

Och det bästa är att alla matlådor är vägda så de ska passa MIG perfekt. Det känns skönt att det är klart!! 


Ta hand om dig!! 

//love