@anniehenningsson

måndag 28 april 2014

Igår åkte vi till Göteborg för att vara delaktiga i årets axfood mässa. 
Många trevliga & roliga säljare fanns på plats och jag kan verkligen säga att det va svårt att hålla tassarna borta från alla goda godisnyheter!! 
Inte bra att gå på godis mässa när man har #godisfrimånad  

Vi sov över på Gothiatower och riktigt fin utsikt från rummet.


På kvällen hängde vi tillsammans med säljarna på Heaven 23, självklart va vi ju tvugna att käka den berömda räkmackan!! Ljuvligt god men riktigt mättande så jag fick bara i mig halva min. 

 


Resterande kväll tillbringades med många härliga tokstollar, liiiite för många flytande kalorier hamnade i kroppen men en riktigt rolig kväll. Idag blir det fortsatt mässa men jag hoppas även hinna med att besöka någon eller några affärer för att dämpa lite shopping hormoner haha. 

Ta hand om dig!! 

Älska livet!!!