@anniehenningsson

lördag 8 december 2012

Happy SATURDAY!!!!

Har en aktiv lördag idag måste jag säga...
barn-aktiviteter på morgon & eftermiddag
Lunch fix & där-i-mellan lite
gottigott bak!!!
MUMS!!!

Har handlat lite via nätet, tycker det är såååå smidigt!!!
provar ju nästan aldrig kläderna i butiken när jag handlar ändå, 
så för mig är det nästan smidigare att kolla runt på nätet 
än att röja runt som en galning i alla butiker för att hitta "det rätta".

Typiskt mig outfit!

                            
               
Klännig Zara, linne H&M, skor Jeffrey Campbell
         
                                            
                                                               Klänning i julklapp till E från Name It

                                           
                                                          Jeans till L i julklapp från Name It


Zara brukar jag handla en del ifrån, men nytt för mig var att handla via bestsellers hemsida
men det var jätte enkelt alla deras märken under samma sida... ME like!!!
Läängtar tills dessa godsaker trillar ner i brevlådan!!!!



      
Klänning från Only gillade skarpt dragkedjan hela vägen.

     

Klänning från Only gillade detaljerna på denna som skinnhalsen
    
& Nitarna längs ryggen.


PS... ni har väl inte missat att Ubercoola
Jonas Hallberg´s kollektion finns att fynda på Nellys!!



Ikväll blir det finbesök & fortsatt godis bakande.



TAKE CARE!!
&
Kör försiktigt i snön!!!!

/Love