@anniehenningsson

tisdag 4 december 2012

Nu här ikväll har barnen 
(efter myyycket bönande)
fått sätta upp sina julgranar på sina rum.
De har dekorerat de precis själva.

Då jag tyvärr inte är så mycket för massa
krimskrams i granen får de har var sin
och göra precis vad de vill med.



Fick ila iväg & köpa vantar & mössa till godingarna
de har slarvat bort TRE uppsättningar redan 
och kylan har precis kommit
ojojoj....



Sitter här nu och NJUTER...
lyssnar på min absoluta favorit!!!!
Den ger mig gås-hud varje gång..
och jag har lyssnat mååånga gånger!!!!

hallelujah..
idag med Molly Sandén.

Är inte vidare religiös men jag
ÄLSKAR denna & vid denna tid på året
har jag ju "fri kort" att lyssna på den så mycket jag vill!!
WIEEEEE!!!!

<3 <3 <3 <3 <3

Nu blir det apelsin & varm dusch!!

Det är en sång om enkelhet
det lilla som vi alla vet
den talar till det vackra och det fula
den badar oss i månens sken
så skälvande men ändå ren
ett sprucket men ett vackert hallelujah



/Love