@anniehenningsson

onsdag 6 februari 2013


GOOOOD kväll!!!
Har ikväll varit och inhandlat mig TVÅ
par nya löpardojer...
Ett par för innomhus.. på bandet
&
Ett par som jag ska ha vid ute löpning nu i vår
+ att jag ska ha de när jag är ute och går.



Dessa grå/rosa till ute tiden..


Och dessa rosa Adidas för inomhus
De har precis fått vara med om sin premiär på löpbandet
och vilken skillnad!!!
 Va som att springa på moln, jätte skönt för mina knän!!
Måste vara de skönaste skorna jag någonsin haft!!

Sitter just nu och laddar in lite ny goo musik att ha i lurarna..
Tänk vilken skillnad det gör med peppande musik
och jag ÄLSKAR musik!!!
Är verkligen en allätare, 
men jag har mina favoriter...
PW = vad som helst
Löpning = Något med MYCKET fart & puls!!!!

Några av låtarna jag "valde",
Den sista är min absoluta favorit just nu, kan lyssna
 HUUUR många gånger som helst!!!





När jag är färdig blir det härlig lååång dusch & sen blir det sängen med
(What happens in vegas)

Min absoluta favorit film, har nog sett den 50 gånger MEN 
jag kan se det om-och-om igen!!!
Den får mig att må riktigt riktigt bra!!
och nu när mannen i huset är och spelar tennis så 
passar jag på att kolla på den.


TAKE CARE!!!
/Love