@anniehenningsson

måndag 4 februari 2013

Ett VAD är ett VAD!!!???

God morgon Jönköping!!!

Bilder tagna på morgon PW:n.
Kändes i luften som om vintern va över, men nu när jag kollar ut så snöar det...
Ska det ALDRIG bli vår??????
- jaja jag vet februari är vinter månad, men JAG är trött på detta kalla livlösa NU!!


ett VAD är ett VAD eller?????
Idag har jag (med min kärlek som PT.. hihhi,
han tycker det nog är mer exiting än jag)...

Lagt i växel 3 i träningsprogrammet....



Va lite kul det här med "VAD"
Jag skulle "gå med" i ett "program" online
-kostade en summa (inte direkt billigt..)
Då sa mannen min...
- men ge mig 3 veckor så är jag din PT
och blir det inga "resultat" så betalar jag din "online-idé"

OK!!!
Så där är vi nu & jag lovar det var inget
ligga å lata pass han gjort...
Så upp till bevis!!
pss.. han ringer ju verkligen å kollar att jag "skött mig"
Som den tävlings människa HAN är så ger han sig aldrig!!!


Tyvärr har jag en sådan kropp som måste jobba dubbelt upp
än många andra, det mesta mitt sitter runt buken (som det sååå fint heter... blää)..

Men jäklar den som ger sig..
och nu har jag ju ett MÅL att se fram emot
Ett som verkligen taggar mig!!


Så morgonen började med PW 50 min+ styrka 1
nu är det plugg & skola som gäller

ikväll blir det pass TVÅ
och då är det löpning som gäller...

Japp, bara å köra...


KÄRLEK till er ALLA!!

/Love