@anniehenningsson

söndag 3 februari 2013

Hur har eran helg varit??
Min har varit fantastisk!!!
njutit, njutit, njutit!!!!
Inledde helgen med fräscha vita rosor...


Lördagen spenderades med lite konståkning, promenad och en sväng till frukthallen
 där vi stor konsumerade massa god frukt inför kvällens mys stund framför mello.



Lördagens middag bestod av skaldjur!!
helt galet gott!!!






Nu har idag har jag haft jätte jobbig huvudvärk & ont i nacke.. så det blev lungt..
Bjudna på mumsig middag hos svärföräldrarna
och städ av våran kyl (vääl behövligt!!!)

 Barnen fick tag på min ögonmask
 som de lekte "batman" med...





Som film nörd man är har vi ju även kollat lite film här...
så mina <3 betyg blir...
Taken 2  (med bla. Liam Neeson) = <3 <3 <3 <3 super bra!! 
Ted (med bl.a Mila Kunis & Mark Wahlberg) = <3 <3 lite lätt töntig tycker jag. 
The words (med bl.a bradley Cooper, Dennis Quaid) = ?? (ska kolla på den nu, men verkar bra)
så återkommer med feedback på den!

UPPDATERING::::Filmen The Words = <3 <3 <3 (kärleks drama, absolut inte en av de bästa men, lite fundersam, tragisk och klurig ...såååå helt ok!)

Alla dessa tre filmer har release släpp NU på onsdag!!


Ha en fortsatt underbar söndags kväll!!

/Love