@anniehenningsson

torsdag 23 maj 2013

Länge sen sist...
Har haft lite annat i skallen på senaste så då blir denna sidan åtsidosatt...

Hälsa & träning tar större & större plats i mitt liv
ÄNTLIGEN 
gör jag det med ett leende på läpparna
&
är det kämpigt så kör jag igång U-tube
på mina favoriter å då går allt myyyycket lättare!!

Idag va en sådan dag.. bröst/rygg/ben = inte mitt favorit pass
som ni vet är jag ett fan av pitbull & självklart underbart vackra Jennifer Lopez
Så idag har deras låtar ihop varit toppen!!!

"lift it up" & "follow the leader" har körts mååånga gånger idag!!







 Hittils har "mitt nya liv"sedan 1/1-13 resulterat
-14kg
-37cm kroppsomfång
-20 magen (varav 11cm är bukomfång.. usch vilket hemskt ord)



En dagens mitt i träningen...
Ill-röd i nyllet, men bjuder jag på..
haha

Ta hand om dig!!
glöm INTE
INGEN kan förändra dig utom DU SJÄLV!!

/Love