@anniehenningsson

lördag 27 juli 2013

HEJ mina små hjärtevänner!!!


Som ni vet har ju bloggen ändrat lite riktning till att bli lite mer och mer träning i.
JAG tycker det är jättekul!!! och jag har ju velat fram och tillbaka på om jag ska byta bloggportal.

Har ju två UNDERBARA tjejer som har hjälpt mig så fantastiskt mycket, mer än de någonsin kommer att ana!!!! Då de oxå har bloggar (betydligt STÖRRE än den här kan jag lova puuuhh).

Då de är på två olika vill de ju så klart att jag ska köra på någon av deras MEN jag trivs bra med att man kan ändra hej-vilt på utseendet här,så kommer jag fortsätta köra här..

MEN jag kommer byta lite inriktning som sagt (och på det sättet INTE bli uttråkad) självklart kommer jag köra lite allt möjligt men mycket kommer vara baserat på just viktminskning (eftersom det är det jag jobbar stenhårt med just nu och så kommer det bli mycket träning och sund kost
för det är det livet jag trivs bäst med.

Självklart måste man UNNA sig saker och ting men i MIN situation är det minimum saker.

JAG kan inte köra samma upplägg som många andra jag måste jobba hårt för jag har väääldigt lätt för att just gå UPP i vikt och dessvärre mindre lätt att gå NER i vikt (och det är ju mitt mål!)


Jag hoppas att ni kommer fortsätta följa med mig på min resa och jag hoppas det även kommer tagga dig på din resa. Oavsett om man tränar eller inte.. kämpar för viktminskning eller inte såå finns det ALLTID inspiration att hämta hos andra människor och göra det till sin egen grej.

Ni vet säkert vem Mårten Nylén är och jag bara ÄLSKAR hans ord

VILJA VÅGA FÖRÄNDRA!!!

Alla kan vi göra något åt våran situation MEN ingen annan än DU kan göra jobbet åt dig!!

SÅÅÅ nu KÖR VI!!!!!


/Kram