@anniehenningsson

söndag 28 juli 2013

fokus: träning & planering


Sitter här och har precis ätit middag som uppladdning inför vad som komma skall...
skall strax ner och köra skiten ur biceps, Triceps, mage & axlar.
Har legat på latsidan nu sedan mitt knä havererade för 1 1/2 vecka sedan och tätt följt av liiite viktuppgång på semestern (0.9 kg) detta är INTE ok!!

Så nu blir det kötta som gäller!!
Då knät inte är helt återställt kommer jag ta det lite lungt med knä & ben övningar 
och utesluta löpning helt men lite små PW´s skadar nog inte..

Men nu kör jag en celcius först för eXtra kick



Vilken är din favorit?????
min är just nu apelsin, idag blev det limé pga. det är ju sååå himla varmt ute puhhh.

Dagens pass ser ut som följande..
Biceps/triceps:
* skivstångscurl
* Hammercurl
* Hantelcurl
* Dips 
* Extensions


Axlar/mage

* militärpress skivstång
* Axelpress hantlar
* crunch
* crunch på boll
* fällkniv 
* Plankan 




Inget tänkande HÖG musik & bara KÖRA!!

Efter det ska jag sätta mig och kolla igenom tränings-och-mat planen 
för närmaste kommande perioden..

Just det sen har jag lovat min lilla "fågel på axeln" 
att skicka in månadens bild imorgon
så jag får väl ta en sån oxå + mätning.
Imorgon går jag ju in i höst blocket.

Min semester är ju över imorgon så då är det bäst att byta semester vanorna *NU*
Hjärnan är med hoppas bara kroppen är det...


Nähä nu mina lovers blir inga muskler av att sitta här sååå

LETS GO!!!


/love