@anniehenningsson

måndag 29 juli 2013

Dagen började med långsam start.. kollade på en film med barnen
- hjältehunden från NewYork  Jätte fin men både jag & Emilia lipade.. 

Efter det vart det frukost på altanen. Sen kände vi att vi måste ju ta tillvara på det fina vädret så vi begav oss med picknick till lekparken.Där stod luften HELT STILL.

Väl hemma igen vart det daX för träning och jag fick till ett riktigt bra pass 

* Skivstångsrodd 15'3
* Ryggresning på boll 15'5
* omvända flyes på boll 10'4
* Rygglyft med stång 10'4
* Jorden runt- övning för bröst 10'5
* Lutande armhävning från boll 15'3
* Mag crunch 15'5
* Mag roller 20'2
* Balansbräda men svag sänkning 1minut/ben 

De två sista gick sådär då magrollen ligger man ju på knä vilket är lite svårt just nu men 20*2 tycker jag ändå är OK, Balansbrädan är riktigt bra för mig då jag övar både balans och knä stabilitet.



Nu blir det mat i form av kyckling & grönsaker för mig och
kyckling pasta för barnen MUMS
Sen iväg för lite workiwork


Tjing på er <3
/Love