@anniehenningsson

måndag 4 november 2013

Morgonen startade med en underbart god smoothie!!! MUMS!!
Tror inte jag kan få nog av smoothies i alla dess slag.
 

 Idag va det en riktigt TUNG plugg dag!! Sådär så man blir helt knäckt och börjar misstro sina egna kunskaper. Mitt i allt detta tog jag en härlig PW på en mil.

Det är så härligt att ut och gå när man är lite sådär inre förbannad.. känns som man går dubbelt så fort och på mig funkar det kanon att bli av med lite negativa funderingar.
Så väl hemma igen så blev det plugg dock i ett annat ämne då jag kände att jag måste släppa det tunga galleriet lite och fylla på med lite ny hjärnkapacitet.


 Efter en helt lååång och bitvis tråkig dag ringer min kärlek och undrar om vi skulle överraska barnen med att åka och bada. Många ivriga funderingar när vi hämtade dem på skolan och vi va väl inte riktigt schyssta när vi körde längsta omvägen bara för de skulle bli lite förvirrade.

När de väl hajade att vi skulle bada blev de ÖVERLYCKLIGA!!!
Så efter ett flertal timmar och myyycket klor i ögonen, picknick fikande och trötta som bara den begav vi oss hemåt. Kvällsmat och sen däckade de direkt.

Jag blev så helt galet lycklig när jag skulle pussa min lilla kille god natt och han säger
- TACK mamma för världens bästa överraskning, det va så roligt att vi
 hela familjen va och badade.
Kan säga att det kom lycko tårar i mina ögon!!
Kvällens träning uteblev dock idag, men allvarligt det SKITER jag i idag,
för jag har haft den bästa kvällen på LÄNGE!!
Nu blir det film mys i soffan med mitt hjärta, hoppas bara jag håller mg
vaken en liten stund i alla fall.

Jag hoppas ni alla har haft en riktigt bra dag!!!!
Ta hand om dig & glöm inte....
DU är VÄRDEFULL!!!

//Love