@anniehenningsson

söndag 3 november 2013

Hej alla söta!

Vart ett tag sedan jag va inne här nu, livet...
livet tar sin plats ibland men now i´m back on track!!

Idag började jag och mannen i mitt liv med en lång härlig morgon PW i regnet.
Efter detta blev det en sväng till Media Markt och inhandlade
( eller rättare sagt min kärlek handlade en dator med ett skrivprogram till mig) WIEEE..
Har jag sagt att jag har världens BÄSTA kärlek???

När vi diskuterade vad jag skulle kompensera honom med...
jag tänkte att det kommer väl vara typ rygg massage varje kväll men han sa att när jag har fått mitt framtida drömjobb så kan jag ge honom ett jobb där..eller min första lön .. kan ju innerligt hoppas han glömmer det!!!

Jo så denna dator ska jag ha i mitt skolarbete, Då vi har en MAC data hemma utan skrivprogram så har det varit lite komplicerat, har fått sitta mycket på skolan vid deras datorer men nu kan jag ÄNTLIGEN sitta hemma mycket och skriva. Känns fantastiskt skönt!!!

Idag går vi bara å väntar på att våra små solstrålar ska komma hem efter ha varit med farmor & farfar i nästan en vecka.. Längtar såååååå efter dem!!!!

Tyvärr blir det inga bilder i detta inlägg för så lång i utvecklingen har jag inte kommit i denna datorn ännu, men det kommer!!!! Kikar kanske in här en sväng senare.

Ta hand om dig!!
// Love