@anniehenningsson

torsdag 24 oktober 2013


middag vs kvällsmat..
har inte ätit smörgås på mycket länge, men när barnen så gärna önskade sig frallor till kvällsmat 
fick det så bli, kan ni då känna min stora glädje när vi kom till bageriet så hade de en "ego"-fralla.. 
för övrigt kul namn. UTAN vetemjöl ha lyckodag eller vad..
mumsig, saftig och mycket god!! den med texmex skinka på
  gjorde min trötta kväll mycket piggare!!!



efter ha haft pluggdag 8:30-18:00 vart jag riktigt trött i skallen, men när jag skulle städa nu ikväll mötte jag något lurigt.. uppenbarligen tycker våra barn att badkaret numera är en förvaringsplats för ballonger.. ehh nä! men jag vart alldeles för trött för orka bry mig så jag dammsugade färdigt badrummet gick ut och stängde dörren.. problemet borta..
för en stund..


Hade faktiskt inte tänkt att träna nu ikväll, då jag körde pass 1 tidigt imorse. Men när jag kom in och skulle göra lite "data grejer" så tänkte jag .. äh KOM IGEN NU!! LETS GOOO!!
BARA GÖR`T!!

så på med bra klipp på youtube så blev jag peppad!!





Några av dagens låtar...
riktigt kul vad youtube kan förändra!!

pass 1 Axlar

4*10 omvända flyes
4*10 axelpress med hantel
4*10 axellyft
4*10 hantellyft


pass 2 Rygg & squats

4*10 händerna på rumpan lyft
4*10 händerna öronen lyft
4*10 händerna framför huvudet
4*25 squats


Nu tack för idag och hej sängen!!
INTE ens dallas orkar jag med idag och då är det ILLA!!

Visa VÄRLDEN vem DU är
ALLA har vi RÄTT att vara här!!


// Love