@anniehenningsson

torsdag 16 januari 2014

Idag känner jag mig... U.T.T.R.Å.K.A.D
Glöden är helt borta, känner mig som en gammal nucka!!
grå & blek & håret i en enda kaos!!
Varför kan man inte se så där fräsch ut som tjejerna nedan??
Så där next dooor natural snygg ut??
 
 




 
 
 
Varför kan man inte få in liiite kreativitet i själen, det finns ju huuur många snygga uppsättningar att göra som helst NÄ jag väljer tofs... usch å blä och NÄ nu är botten nådd!!!!
 
 
Jag vill känna mig pigg, glad och no hard feelings lixom!!
Så det vart en stor sanering av mig idag..
Stor skrubb av kropp och själ.
Färgade ögonbrynen (som jag glömde tiden på så jag lär väl skrämma
 barnen imorgon bitti.. evil witch...)
jaja de ljusnar snabbt..
 
 
Har suttit HELA dagen med ett urtråkigt skolarbete, men jag blev klar..
hurrey för det,, bara tre stycken urtråkiga kvar att göra imorgon
Varför sparade jag de tråkiga till sist????
bit ihop eller bryt ihop..
 
Imorgon blir det träning igen + för det!!!
Ett ljus i tunneln.
 
Japp det vart inget positivt inlägg idag men imorgon är jag tillbaka med nya krafter...
yeeeahhaaa!!
 
out with the old and in with the new!!!
TJOHOO!!
 
 
 //Love