@anniehenningsson

tisdag 4 mars 2014

HEEJ!!
Ser att ni är många som är himla tappra och följer mig här intensivt varje dag & just NU är jag vråååål dålig på att uppdatera.
Hoppas verkligen att det kommer börja ljusna snart!
Just nu är allt väldigt intensivt
 
Det som speglar min vardag just nu är
* Skola
* Träning
* Vardagen med familjen
* Bröllops planering
 
Japp för er som missat så på alla hjärtans dag så friade J ÄNTLIGEN!!
Det tog sisådär "bara" typ 16 år. haha
Men jösses vad mycket det är att planera, även då vi tänkt ha ett mindre bröllop med släkten och de närmaste vännerna.
 
 
 
Just nu rullar alla bitar i min värld på riktigt bra!
Känner att våren slår på dörren och det är så himla fantastiskt!
den är EFTERLÄNGTAD!!
 
 
Känner mig stark i både knopp & kropp
Riktigt härlig känsla!!
 

Som ni vet kan ni ju följa mig på instagram.. där uppdaterar jag mer titt-som-tätt
 där hittar ni mig som: my_loving_life


Ha det fantastiskt så lovar jag att skärpa mig!!

//Love