@anniehenningsson

torsdag 8 maj 2014

Idag är jag så lycklig, saker och ting börjar vända sig positivt mot mig ÄNTLIGEN!! Tre bra grejer idag... 

Har beställt brudbukett av super trevlig tjej i Karlskrona och det känns fantastiskt!! 

Ställde mig på vågen (fast jag lovat mig själv att inte göra det) och den visade minus.. JAAAA äntligen!! 

Och För ett år sen gick jag och mamma vårruset med starka ben i högt tempo, idag ett år senare SPRANG jag i ösregn HELA tiden på 32 minuter. Utan ett enda uppehåll, Det är STORT för mig!! 


Att under detta året kämpat som fasen med motgång efter motgång.. Knähaveri som avlöst varandra vilket gjort att jag inte kunnat löpträna. Om jag idag gjorde 5km på 32 minuter vad kan jag inte då åstadkomma nästa år?!?! 

För första gången på myyyycket länge är jag faktiskt stolt över mig själv och det händer aldrig att jag är så bara det är stort för mig!! Blir nästan tårögd! Så mycket betyder det för MIG!! 

Detta säger en tjej som började på botten av botten.. Noll motivation, pasta beroende, sockerberoende, ja i princip beroende av allt onyttigt.. Till att idag ha pressat världens segaste kropp och har gått ner över 20 kilo och många CM över kroppen helt på egen hand med ett jävla enamma som min starka morot!! Jag lever med mottot från kända 
Mårten Nylén 

VILL = KAN 

Vill man så kan man, det kommer inte vara lätt inte roligt alla gånger och man kommer vara förtvivlad måååånga gånger MEN VILL man så KAN man!!! Många gånger har jag tvivlat på mig själv men så kommer det små små myr steg som ger så himla mycket i hjärtat å man blir så lycklig och det är DÅ,just DÅ som man vet .. Det ÄR värt allt slit!!! 

Idag somnar jag med ett extra stort leende!! 
<3