@anniehenningsson

måndag 7 juli 2014

Hej alla fina!!!
 
länge sen nu.. SORRY!!!
 
Ha varit lite mycket på gång med plugg, liv och planering av bröllop så det har ätit upp mesta av min tid... får ta å skärpa mig lite!!!
 
Apropå bröllop-- det finns sååå mycket fina klänningar att man blir tokig!!
min kommer vara lite av en blandning av dessa nedan..
 
 
 
 
 
Vi kommer att hålla till en början i kastellet nedan sedan kommer festen fortsätta under bar himmel.
 
Med havet som närmsta granne.
 
 
 
Vi har "temat" vitt / champagne med inslag av fjäril.
 
 
Tror det kommer bli bra, allt känns än så länge helt fantastiskt!!! Jag börgar dock bli liiite orolig för mig själv.. ALLA säger att man blir som ett vrak innan och efter.. nervös låångt innan och orolig..
 
MEN jag är cool lugn.. alltså VAD kan gå fel??? Vi har ju varit ihop så länge så NEJ kommer han nog inte säga.. å gör han det dränker jag han i havet..hehehe.
 
Å nervös?!? nja det brukar jag nästan aldrig bli.. tror jag bara varit nervs typ några få gånger i livet.. jag kör ALLTID med inställningen det blir vad det blir.. för det första blir man inte besviken och sen ja man blir inte ett vrak då heller hihi.
 
Jag känner mig mest... harmonisk faktiskt.. jo det är klart det är mycket ( nästan fööör mycket) att fixa men det tycker jag bara är JÄTTE ROLIGT!!!!
 
Mest ser jag fram emot alla så happenings jag fixat till min blivande make som han inte har en enda aning om..
 
 
Lovar det kommer INTE dröja så länge till nästa inlägg som två månader..
 
// Kärlek till alla <3

pssst... bilderna kommer från kastellet,t, google & eget taget foto.. just as you know :)