@anniehenningsson

tisdag 8 juli 2014



 
Idag började dagen som en riktig skiiiit dag..
hur trött som helst. sov jätte dåligt i natt..
Vet inte varför men det bara blev så..
 
Dagen som började så dåligt blev SÅÅÅÅ bra!!
Äntligen efter mååånga års suktan blev den MIN
CANON EOS
lyckan är total!!!
Har längtat efter en egen CANON dagen i många många år,
 men alltid har det kommit andra saker att köpa
 emellan men idag vart den MIN!!!
 
 
 
 
Efter jag kom hem från city rundan och skoldagen hängde vi i trädgården..
Barnen lekte som vanligt på studsmattan och sen plockade vi av dagens skörd av hallon..
I LOOOve hallon!!
 
 
 
 
Va på MAXI och hämtade ut paketet med mina skor i..
är inte riktigt övertygad av dem,
så jag måste grunna ett par dagar känner jag..
 
Avslutade kvällen med ett härligt härjande i badkaret.

 
 
Japp dagen blev från botten till toppen..
 
Nu ska jag ta tag i att sova ikapp alla timmar jag missade i natt.
 
Ta hand om dig!!
Kärlek <3