@anniehenningsson

onsdag 23 juli 2014


Härlig dag det blev!!! 
Idag började jag & kärleken med 8km PW med 8.5kg ryggsäck (som jag bar hela vägen.. Jo han erbjöd sig men jag trotsade :)). ) i den va det mat som vi handlat på vägen. Tror ni jag vart heeelt slut när jag kom hem!! 

Väl hemma när jag låg utslagen på trappan så kommer J å säger.. Men va fa..n jag tyckte folk kollade snett.. Visade sig att han haft klädnypa i skrevet hela rundan. TUR jag låg ner för jag tror aldrig jag skrattat sååå mycket i hela mitt liv., å J säger.. -ja tur man kan göra din dag iallafall .. Hahahaha 


Dagens middag.. Såå himla gott va det!!!


På kvällen cyklade E ner till bästisen, de hade bestämt sig för sleepower party. Då drog jag å L på bio. Draktränaren 2.. Riktigt bra!! Lite läskig å spännande precis som en bra film ska vara!! 



Helt FAB dag!!! 
Ta hand om dig!!! 

<3 kärlek