@anniehenningsson

fredag 31 oktober 2014

Ångest!!!


I ett år har jag gnällt, haft konstant huvudvärk, humörsvängningar utan dess like,
hjärtklappning, svårt att sova och haft ständig ångest.

Ångest att jag försummar min man .. stackarn.. som han har fått stå ut. Älskar dig för det ..
prestationsångest - Inte för att någon annan pressat mig utan för att jag själv
"skulle faan visa världen att jag kan".--- men till vilket pris kan man ju undra???
Den djupaste ångesten av dem alla.. jag har försummat tid med de
 två små människorna jag älskar och dyrkar över allt annat!!!
- mina två underbara skruttisar..

Har endast sovit 3 timmar i natt.. dödsångest..
kommer inte gå in närmare på det... Men de första morgontimmarna rannsakade
jag mitt liv.. tills hjärtat & dörren öppnade sig...
FRIHET!!!!

IDAG är jag lycklig!!!
IDAG börjar mitt liv om igen och jag får en ny chans.. så känns det!




Jag lever för mina tre


Idag tar jag "studenten" på pappret är jag Redovisningsekonom men jag har mitt sista
slutprov på torsdag. Fram tills dess är det bara
plugg plugg plugg
MEN när klockan slår "slut" på torsdag
kommer jag NJUTA!!

Vad ska jag gör sen då??- jo jag ska
trotsa mänskligheten i Sverige...
Här är vi så instängda i tanken att jobba jobba jobba ...
Att vara arbetssökande är något FULT..
Samtidigt tycker vi det är ok att det sitter
fattiga människor och tigger ute i kylan istället
för att hjälpa dem in i samhället på
ett medmänskligt sätt..
fattar inte det där...
konstigt Sverige har blivit..

Men JAG vill bara... Njuta av att leva, bara vara. Jag kommer ju såklart att söka arbeten men i
första hand kommer jag att vara med min familj
                                                                   och de som står mig nära..

Vad gör det om jag är arbetssökande i ett par månader.. Jag ska ju arbeta i resten av mitt liv..

Just nu vill jag bara dämpa mig efter det här året och komma ner på fötter igen.
Klart man måste ha en inkomst men har jag klarat mig fint på min minimum "inkomst"
under ett år kan jag nog klara mig i ett par månader till..

Livet är skört. glöm inte det!!!

Idag är det halloween fest hos underbara vänner... såå himla roligt!!!
Här ska det spökas ordentligt!!! hoooo

joo förresten.. snaaaaart kommer det bildregn över bröllopet här på bloggen!!!  
Har tagit ett tag å gå igenom de 2800 .. vaaa tvåtusenåttahundra bilder...
helt gaaalet men såå roligt!!!

Ta hand om dig!
/Annie

bild lånad från google.se