@anniehenningsson

onsdag 28 januari 2015

Bränt fläsk & sista dagen

Det blev ingen mexikansk mat för mig igår. Jag brände fläsket om man säger så och på grund av min extremt dumma & oansvariga misstag så blev det en kväll på rummet med frossa och en galen huvudvärk. Kommer väl nu att fjälla bort den lilla färg jag fått.. Jaja thats life
Lära sig av läxan får jag väl göra... 

Barnen och J va dock på den mexikanska och de va nöjda, maten hade varit god och bitvis stark. 

Nu ligger jag i hängmattan klockan är 06:39 och jag har väl inte haft den bästa natten. Då J har ont i halsen och snarkat ( han gör aldrig det i vanliga fall) och jag vaknar extremt lätt så ingen bra kombo. 
Kommer nog behöva sova middag för att orka med sista kvällen här. 


Vädret ser kanon ut ( även om jag får ligga mestadels under parasollet idag ) så kommer ju barnen att få en härlig dag med sol & bad och jag får njuta av att höra deras skratt och glädje. 

Började läsa avig Maria med Mia skäringer igår. Fick den av min älskade pojke i julklapp. Tycker det är häftigt att han tyckte jag skulle ha den. När han undrar vad jag läser och jag säger - den bok jag fick av dig i julklapp blir han glad och jag ser hela ansiktet lyser upp. Nöjd. Min kärleks pojke. 


Bra bok! Som så många andra så känner jag igen mig av vissa delar i boken medans många delar inte. 
Tycker hon är stark som blottar sitt inre som hon gör.

Hur som helst så ska jag läsa en bit nu innan resten av min familj har vaknat och då är det frukost time!! 

Kram