@anniehenningsson

onsdag 28 januari 2015

Jag är en konstig prick & Om jag vill hem? - NO

Igår fyllde ju Emilia 11 år. Vi firade henne på en av hotellets restauranger där både personal & gäster sjöng för henne 




Hon blev lite förvånad när tårta å personal kom in.

Efter så blev en runda 



( lite dålig bild i mörkret ) 

Idag har barnen hem längtan.. Emilia främst.. Hon längtar efter sina kompisar. 
Tycker lite synd om henne för jag har verkligen INTE hemlängtan... 

Jag skulle lugnt kunna ligga här i en vecka eller två till å bara kolla på havet, det mest uppseende väckande är när hotellets vakter jagar bort försäljare.. Rätt kul å udda syn. 


Kände verklig LYCKA i hjärtat igår kväll när jag å maken pratade lite life snack. 
Vi har ju varit ihop i 18 år i maj och jag frågade honom om han idag skulle gjort ett annorlunda val av fru. 

Han svar 
- jag skulle välja samma dubbelt upp !! För mig dig har man aldrig tråkigt och det händer alltid något konstigt, annorlunda och oförberett. 

Kan bara säga ... 
Mitt hjärta smälte för nog är jag en mycket konstig prick som fötts å det gör mig så i själen att jag hittat en livskamrat som gillar't!!! 

Ikväll ska vi gå på mexikansk restaurang å hoppas att det serveras mat med HETTA... I Love IT!!! 


Kram Annie