@anniehenningsson

onsdag 28 januari 2015

Utflykt

Igår så hyrde vi bil och körde runt ön.
Såg de mest underbara platser här på Cozumel. Tog sååå många fina kort med stor kameran så de kommer jag lägga upp när vi kommit hem!! 


Vi åt lunch på ett surf ställe
 ( Dock hamnade maten i magen snabbare än på bild) 
Men coconut & Corona ölen jag drack hann vara med på bild.
 ( J körde så han drack Cola) 


På kvällen va det black & white night 
Uppträdande på scenen. 



Idag fyller älskade Emilia 11 år 
<3 <3 <3 
11 år sedan denna underbara tjej låg på min mage för första gången med sina redan då mörka ögon. Min ögonsten!! 


Hon älskar att läsa och har ett humör till tusen så det gäller att vara med i svängarna ( haha ) 


Min bästa tjej som jag älskar dig och din lillebror!! mer än ord någonsin kan beskriva!! 

Nu fånga dagen.. 

Ta hand om er! 
Kraam