@anniehenningsson

torsdag 1 januari 2015

FÖRSTA JANUARI





Hoppas ni alla haft en härlig jul & nyår!! 

Nu är det första januari 2015!! 
Första dagen på... 
• Nytt år
• Nya möjligheter 

Jag har iallafall bestämt mig för 
att i år ska jag

• uppleva saker jag tycker är inspirerande
• följa min magkänsla ännu mera (då den brukar ge mig bra svar ) 
• köra helhjärtat på LCHF för det får min kropp att må bra! 
(Får inte alls så ont i kropp , huvud och leder om jag kör det.. )
• ska köra på #mittlivmittval anda 


Apropå LCHF gjorde jag ett test på barnen igår.. Jag gjorde pannkakor till nyårs frukost gjorde 'vanliga' & LCHF och
Sen fick de säga vilka som va godast och de valde LCHF .. Såå kul!! 

Nu är ju barnen så pass stora att de går att prata & ransonera med (oftast) så vi har tillsammans bestämt att LCHF ska vara vårat första hands val här hemma f.r.o.m nu. 

Mest skeptisk va lilla killen som blev besviken när han insåg att ost mackorna skulle försvinna, men när jag sa att vi får hitta något annat bröd till honom blev han  lycklig. 

Ta hand om dig! 
Kram