@anniehenningsson

onsdag 18 februari 2015

Lchf hamburgare & ansiktsmask night

Ikväll hade jag och barnen verkligen mys mys!! Sån härlig kväll blev det!

Först lite läx läsning sen hade vi köks tid få ALLA hjälpte till å gjorde hamburgare, olika såser, salsa och tillbehör.
Linus dukade fint och gjorde "drinkar" till oss.. Eller jag hade bara Loka naturell men i övrigt blandade han hej vilt, men det blev tydligen gott. 





Jag hade vitkål som skal och det va riktigt riktigt gott!! Så den hiten kommer jag hålla kvar vid. 

Nu är det strax lägg dax, men först blir det en härlig ansiktsmask. 
Få man kommit upp i åldern krävs ju lite åtstramning haha skojar bara.. Nä jag tycker huden blir härligt mjuk och spänstig efter ansiktsmasker så de gör jag titt som tätt. 

Så mot "the mask" 
// kram