@anniehenningsson

måndag 2 februari 2015

Måndag & ny vecka

Hopp det va denna helg det... Snabbt gick det som attans!
Helgen bjöd på tjejfest för Emilia som följdes av sleepover party  för tjejerna. Söndagen va det fullt ös av kompisar hit och dit.. mysigt och roligt men det tar på krafterna.

Idag är det måndag och min måndag började väl inte på topp.. men då kan det ju bara
bli bättre right?!?
Planering... det är nyckelordet idag.. lär jag mig att planera så blir allt bättre.. min svaga sida..



Körde dock ett H.Å.R.T pass på morgon träningen så jag HOPPAS jag har träningsvärk imorgon!!



 

Nu är det lunch tajm och idag blir det en smoothies..
Du behöver:
* 1 näve spenat
* 1 dl hallon
* 1 dl blåbär
* Några droppar tabasco
* 1/2 grönt äpple (lite syrligare)
* 1 röd apelsin
* 1 bit ingefära

Pressa apelsinen, i med tabasco, riv ingefära. Nu i med allt i mixern.. klart
SÅÅ smarrig!! servera med äppelklyftor från äpplet som blev över.
En riktig vitamin bomb lovar jag er!!



 Gör det bästa av din måndag!!
// Kram