@anniehenningsson

lördag 7 mars 2015

Shit vilken dag...

Vilken underbar dag vi har & haft!!! 


Startar med morgon promenad & köper med frallor på vägen hem.. Fixar frukost på sängen till mina små hjärtan 


Upp till Stadsparken, med lek & hälsa på djuren.. 



Lekte länge "dunken" i labyrinten.. Ingen ungdom längre kände jag då jag va heelt slut efter den :)) 


Hade egentligen fixat med fika men det började blåsa kallt så vi åkte hem å gjorde en mysig koja under köksbordet där vi fikade och läste Lasse-Maja bok visade sig att vi legat där i 3timmar när vi till slut kravlade oss ut.. 

Gjorde hemmagjorda hamburgare mums säger jag bara.. 


Nu leker barnen frost och jag slappar lite.. Vet inte om det är att jag bara är trött eller om det är axlarna som spökar för jag känner mig nästan sjuk. Å det passar INTE då jag börjar på jobb nästa måndag och har sjukt mycket att förbereda mig på innan dess!!! 
Men nu är det barnen & min helg så nu fokuserar jag helt på den!!! 

//kraam