@anniehenningsson

lördag 17 januari 2015

Mexikansk afton

Igår kväll va det mexikansk afton men musik från lokalt band, dans och spex. 

Sa till Emilia att här har de inte Eric Saade utan här har de dessa.. Hon vart helt chockad haha..



Sedan finns det ju många härliga individer på detta plays man pratar med.. Jösses.. 
Några män skulle bjuda Johan på tequila för de trode inte han sett sånt.. De frågade om det fanns affärer i Sverige eller om det bara fanns skog.. Haha Jösses amerikanare alltså. 

Musik gillar de verkligen här!! HEEELA tiden!! 

Musik tävling & Live musik idag 
vid pool-området

Nu är barnen med en lekledare å matar  fiskarna i havet & jag å mannen tar var sin drink. 

Nu under resans gång får jag lossa lite på LCHF. Kan ju gärna inte be bartendern att göra min pina colada & bananaMama & Mojito med stevia socker.. Han skulle nog kolla på mig med ufo blick då.  För övrigt gör de världens OUTSTANDING bästa mojitosen här!!! 

Djurlivet på ön då??
Jodå än så länge har jag trampat på en ödla, sett måååånga av dessa.. fått en fastbiten krabba på ryggen när jag snorklade (kan tillägga att det gjorde ont som F..) 

Det finns gått om pelikaner här, har även sett hummer, sjöborrar och måååånga andra färgglada fiskar såklart. 

Kram så länge!!